Saturday, October 3, 2015

Ghorepani Poon hill trekking / Annapurna Panorama trek 2015 | Nepal Guide Info

Ghorepani Poon hill trekking / Annapurna Panorama trek 2015 | Nepal Guide Info  Pelancong yang dihormati,


Namaste dan Salam mesra dari Himalaya negara Nepal!!!
Trekking panduan & lesen Pengendali Tempahan Lawatan
Trekking panduan & lesen Pengendali Tempahan Lawatan

Nama saya ialah Sanjib Adhikari. Sebagai panduan trekking bebas dan pengendalipelancongan di Nepal, saya ingin mengalu-alukan semua orang di negara motherlandsaya, Nepal. Dengan minat dalam pelancongan pengembaraan, saya telah terlibatdalam bidang ini pada usia yang sangat muda. Mengejar kerjaya saya dalam kapasitiyang berlainan sebagai porter, panduan Penolong, saya telah membangunkan sendirisebagai panduan trekking bebas dan kepimpinan dalam pelbagai aktiviti luar.Berlesen dan disahkan sepenuhnya dari kerajaan Nepal, kami merancang danmembimbing penerokaan dan pengembaraan sepanjang Nepal.

Sedikit sejarah: Aku sendiri pernah melalui ekspedisi ke puncak Mera, puncak Pulau,Kalapathar, Gokyo memuncak, Tseryo RI dan merentasi banyak tinggi Pas di Nepal,Larkye Pas, Ampulapcha Pas, bantu Pas, Pas Renjula Tashilapcha Pas, Pas Ganjala,Thorong La Pas, Pas Tilicho, (Mesokantola Pas). Kami juga menawarkan Everest asasTrek kem, Annapurna asas kem Trek, Ghorepani Poon Bukit berjalan Manaslu Trek,Langtang Trek, Kanchenjunga berjalan. Dalam masa panjang perjalanan yangmencabar, saya mempunyai pengalaman membimbing yang luas di Mt. Kailash, Lhasadi Tibet juga Ladak dan Sikkim di India. Pendaftaran selama 7 tahun perjalananpanjang memberi saya kekuatan untuk bekerja bagi satu bebas dianjurkan trekkingagensi http://www.nepalguideinfo.com/
http://www.nepalplanettreks.com
Email:sanjibtrekguide@Gmail.com
Mudah alih +9779841613822
Pejabat +977-1-4252196
Trek Planet Nepal dan ekspedisi

No comments:

Post a Comment